A Magnew Kft. vállalati stratégiájának tervezése és megvalósítása

Rózsa László (2020) A Magnew Kft. vállalati stratégiájának tervezése és megvalósítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Rózsa_László_WAGYUU.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Rózsa_László_WAGYUU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a vállalati stratégia témát elemeztem a Magnew Kft.-n belül ahol 3 éve dolgozom. Az iskolában tanult módszerek segítségével elemeztem a Magnew Kft. rövid és hosszú távú terveit. Dolgozatomban a portfolió elemzés során bemutattam a vállalat termékeit. A BCG mátrix és SWOT analízis segítségemre volt, hogy egy tisztább képet kapjunk a vállaltról és az ő tevékenységeiről, valamint javaslatokkal álltam elő a folyamatok gyorsítására és egyszerűsítésére, illetve a termékek életútjára is kitértem, hogy mely terültet lehet a jövedelmező. Továbbá megvizsgáltam a vállalaton belüli viszonyokat és hogy az adott folyamatok, hogyan kapcsolódnak egymáshoz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: célcsoportképzés, divizionális szervezet, árfolyamelemzés, árstratégia, árverseny
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:52
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 13:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet