Molnár Fanni (2020) Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 2020 Molnár Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban egyre nagyobb igénnyel rendelkeznek a szálláshelyekre érkező vendégek. Világunk folyton változik így egyre több szolgáltatást várunk el, amiknek a legminőségibb színvonalat érdemes nyújtaniuk. De sajnos mindig merülnek fel hibák. Dolgozatom felöleli a panaszkezelés metódusát a Silvanus Hotelen keresztül. Kiderülnek melyek a panaszos területek, milyen panaszok merültek eddig fel és azokat hogyan oldották meg. Illetve elégedettség mérést is végeztem mind vendég és dolgozó szemszögéből nézve kérdőíves kutatást alkalmazva. Kutatásom során a napjainkban felmerülő megnövekedett vendégigények kezelését és megoldását vizsgálom a Silvanus Hotelen keresztül, illetve hogy mekkora az érdeklődés és bizalom egy okoshotelre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dolgozók elégedettségi vizsgálata, elégedettség, elégedettségvizsgálat, panasz, panaszügyek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 13:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |