Novák Betta Mónika (2020) A hungarikumok a turizmusban. A keresleti oldal vizsgálata a hazai turizmus új márkaelemének értékeléséhez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szakdolgozat1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájául a hungarikumok a turizmusban, a keresleti oldal vizsgálata a hazai turizmus új márkaelemének értékeléséhez témát választottam. A kutatás során azt szerettem volna vizsgálni, hogy a Magyarországra érkező turistákat mennyire befolyásolja a hungarikumok ismertsége valamint mennyire vannak tisztában ennek a jelentésével. A választott fókuszcsoport a repülőtéren tartózkodó utasok voltak, akikkel kérdőívet töltettem ki. Véleményem szerint a kutatásommal megfelelő választ kaptam a feltett kérdésekre, amelyekből és a további kutatásaimból arra a következtetésre juttottam, hogy a külföldiek nincsenek tisztában a hungarikum szó fogalmával és nem ez az elsődleges motiváció Magyarországra látogatásuk során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hungarikum, külföldiek Magyarországon, nemzetközi turizmus, nevezetességek, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:51 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 13:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |