A hungarikumok a turizmusban. A keresleti oldal vizsgálata a hazai turizmus új márkaelemének értékeléséhez.

Novák Betta Mónika (2020) A hungarikumok a turizmusban. A keresleti oldal vizsgálata a hazai turizmus új márkaelemének értékeléséhez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat1.pdf] PDF
szakdolgozat1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájául a hungarikumok a turizmusban, a keresleti oldal vizsgálata a hazai turizmus új márkaelemének értékeléséhez témát választottam. A kutatás során azt szerettem volna vizsgálni, hogy a Magyarországra érkező turistákat mennyire befolyásolja a hungarikumok ismertsége valamint mennyire vannak tisztában ennek a jelentésével. A választott fókuszcsoport a repülőtéren tartózkodó utasok voltak, akikkel kérdőívet töltettem ki. Véleményem szerint a kutatásommal megfelelő választ kaptam a feltett kérdésekre, amelyekből és a további kutatásaimból arra a következtetésre juttottam, hogy a külföldiek nincsenek tisztában a hungarikum szó fogalmával és nem ez az elsődleges motiváció Magyarországra látogatásuk során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hungarikum, külföldiek Magyarországon, nemzetközi turizmus, nevezetességek, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:51
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 13:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet