Influencer marketing az Instagramon

Ropos Annamária (2020) Influencer marketing az Instagramon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of BGE-Projektmunka-EZ A végleges-RA- (5).pdf] PDF
BGE-Projektmunka-EZ A végleges-RA- (5).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatomban az influencer marketinget vizsgáltam meg az egyik legnépszerűbb közösségi média oldalon, az Instagramon. A kulcsfontosságú alapfogalmak bemutatása után az influncer szakmát és lehetőségeit vettem szemügyre. Kitértem a márkák és a véleményvezérek közötti együttműködések formáira, majd részletesen tanulmányoztam az Instagram fejlődését, egyre bővülő funkcióit, és a vizuális történetmesélést is szemléltettem saját példán keresztül. A primer kutatásomban a kérdőíves felmérés segítségével feltérképeztem a fiatalok közösségi médiával kapcsolatos benyomásait, valamint a saját Instagram oldalam tudatos szerkesztését is ismertettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, marketing-kampány, média, reklám, reklámkészítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:51
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet