Ropos Annamária (2020) Influencer marketing az Instagramon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![BGE-Projektmunka-EZ A végleges-RA- (5).pdf [thumbnail of BGE-Projektmunka-EZ A végleges-RA- (5).pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF BGE-Projektmunka-EZ A végleges-RA- (5).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) | 
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban az influencer marketinget vizsgáltam meg az egyik legnépszerűbb közösségi média oldalon, az Instagramon. A kulcsfontosságú alapfogalmak bemutatása után az influncer szakmát és lehetőségeit vettem szemügyre. Kitértem a márkák és a véleményvezérek közötti együttműködések formáira, majd részletesen tanulmányoztam az Instagram fejlődését, egyre bővülő funkcióit, és a vizuális történetmesélést is szemléltettem saját példán keresztül. A primer kutatásomban a kérdőíves felmérés segítségével feltérképeztem a fiatalok közösségi médiával kapcsolatos benyomásait, valamint a saját Instagram oldalam tudatos szerkesztését is ismertettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | befolyásolás, marketing-kampány, média, reklám, reklámkészítés | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:51 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:50 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
