Ropos Annamária (2020) Influencer marketing az Instagramon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
BGE-Projektmunka-EZ A végleges-RA- (5).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban az influencer marketinget vizsgáltam meg az egyik legnépszerűbb közösségi média oldalon, az Instagramon. A kulcsfontosságú alapfogalmak bemutatása után az influncer szakmát és lehetőségeit vettem szemügyre. Kitértem a márkák és a véleményvezérek közötti együttműködések formáira, majd részletesen tanulmányoztam az Instagram fejlődését, egyre bővülő funkcióit, és a vizuális történetmesélést is szemléltettem saját példán keresztül. A primer kutatásomban a kérdőíves felmérés segítségével feltérképeztem a fiatalok közösségi médiával kapcsolatos benyomásait, valamint a saját Instagram oldalam tudatos szerkesztését is ismertettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, marketing-kampány, média, reklám, reklámkészítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:51 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |