Nemes Gábor Marcell (2020) Novotel Budapest Centrum működése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![PROJECT.pdf [thumbnail of PROJECT.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF PROJECT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) | 
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a szakmai gyakorlatomra épül, én a Novotel Budapest Centrum szállodában végeztem a gyakorlatot. A szálloda az Accor szállodacsoport része.A dolgozatban részletesen beszámolok az általam betöltött pozíciókról és az ott elvégzett feladatokról. Igyekszem bemutatni a szállodát, vizsgálom a vendégek visszajelzéseit különböző oldalakon. Ezek mellett kitérek a koronavírus okozta hatásokra is a szállodára.Különösen foglalkoztatnak a környezetbarát megoldások, így a szálloda ezen részét is igyekeztem bemutatni az accor szállodacsoport hűségprogramja mellett.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | Accor, Front Office, SWOT-elemzés, koronavírus, vendégvélemények | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:51 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Aug. 24. 09:40 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
