Madarász Gergő (2020) Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a panaszszituációk, panaszkezelés vizsgálata. Egy konkrét szállodát választottam, a választásom a Hilton Budapest szállodára esett, mert személy szerint ott dolgozom. Tapasztalataim azt mutatják, hogy a panaszszituációk, panaszkezelés módja meghatározó szerepet játszik a vendégelégedettség megtartásában, illetve a helytelen panaszkezelés jelentős mértékben növeli a vendégek elégedetlenségét, ezáltal csökkenti hűségüket. Témaválasztásomat indokolja, hogy a panaszkezelés számos szálláshely-szolgáltatótól jelentős ráfordítást igényel, mindazonáltal sok helyen nem is kezelik megfelelően a jelentkező vendégpanaszokat. Szakdolgozatomban ezt a témát taglalom, ezt felytem ki részletesen. Megtalálhatóak benne általános panszok, de a mostani koronavírus okozta problémákra is kitérek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business to business, koronavírus, vendégelégedettség, versenykörnyezet, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:50 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 11:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |