Madarász Gergő (2020) Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![Szakdolgozat.pdf [thumbnail of Szakdolgozat.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) | 
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a panaszszituációk, panaszkezelés vizsgálata. Egy konkrét szállodát választottam, a választásom a Hilton Budapest szállodára esett, mert személy szerint ott dolgozom. Tapasztalataim azt mutatják, hogy a panaszszituációk, panaszkezelés módja meghatározó szerepet játszik a vendégelégedettség megtartásában, illetve a helytelen panaszkezelés jelentős mértékben növeli a vendégek elégedetlenségét, ezáltal csökkenti hűségüket. Témaválasztásomat indokolja, hogy a panaszkezelés számos szálláshely-szolgáltatótól jelentős ráfordítást igényel, mindazonáltal sok helyen nem is kezelik megfelelően a jelentkező vendégpanaszokat. Szakdolgozatomban ezt a témát taglalom, ezt felytem ki részletesen. Megtalálhatóak benne általános panszok, de a mostani koronavírus okozta problémákra is kitérek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | business to business, koronavírus, vendégelégedettség, versenykörnyezet, ügyfélkapcsolat | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:50 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 11:32 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
