A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül

Randjelovic Ivan (2020) A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Randjelovic_Ivan.pdf] PDF
Szakdolgozat_Randjelovic_Ivan.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (920kB)

Absztrakt (kivonat)

A második ezredforduló környékén elindult egy újabb „kávéforradalom”, az „újhullám” mely az új millennium második évtizedének elejére jutott el Magyarországra, jelentős változásokat hozva a kávéfogyasztás piacára. A csökkenő ütemű kávéfogyasztási trendet a specialty kávézók nagyobb számú megjelenése fordította meg 2013-ban, mely így napjainkra újra elérte a 2008-as gazdasági válság előtti szintjét (2,7 kg/fő/év). 2018-ban rekordszámú (18 db) specialty kávézó nyílt meg Budapesten, ami kiválóan példázza a fogyasztók minőségi kávé iránti egyre növekvő igényét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
főiskolai docens, Vendéglátás Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kontakt kávézó, SWOT-elemzés, USP, fogyasztási statisztika, kávé, kávéfogyasztás, kávézó, marketing, specialty kávé, vendéglátás, újhullám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:50
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 12:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet