Randjelovic Ivan (2020) A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Randjelovic_Ivan.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (920kB) |
Absztrakt (kivonat)
A második ezredforduló környékén elindult egy újabb „kávéforradalom”, az „újhullám” mely az új millennium második évtizedének elejére jutott el Magyarországra, jelentős változásokat hozva a kávéfogyasztás piacára. A csökkenő ütemű kávéfogyasztási trendet a specialty kávézók nagyobb számú megjelenése fordította meg 2013-ban, mely így napjainkra újra elérte a 2008-as gazdasági válság előtti szintjét (2,7 kg/fő/év). 2018-ban rekordszámú (18 db) specialty kávézó nyílt meg Budapesten, ami kiválóan példázza a fogyasztók minőségi kávé iránti egyre növekvő igényét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kontakt kávézó, SWOT-elemzés, USP, fogyasztási statisztika, kávé, kávéfogyasztás, kávézó, marketing, specialty kávé, vendéglátás, újhullám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:50 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 12:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |