A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.

Ecsedi-Papp Ádám (2020) A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of EPÁdám_TMKÜKMEB_BDY5FZ_Projektmunka_május-20.pdf] PDF
EPÁdám_TMKÜKMEB_BDY5FZ_Projektmunka_május-20.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A Decathlon ügyfélmenedzsmentjét bemutató projektmunkám.A Projektmunkám központi állításaként szeretném azt a mondatot kezelni, hogy „a Decathlonnál a központban áll a vásárló”. Ezt az állítást szeretném alátámasztani két kutatással, ami egy szekunder, és egy kvalitatív primer kutatás. A projekt munkámban, a primer kutatásom módszerének megvalósításához segítségemre lesz a budaörsi Decathlon üzlet vezetője, Gáspár Gergely, a legnagyobb (kerékpár) részleg vezetője, Margitics Botond, a részlegről egy sportfelelős, aki minden változtatást mondhatni „megélt”, és látta azok hatásait, Hrubos Márton, az országos HR igazgató, Jung Krisztina és az országos marketingigazgató, Lovas Tamás. Ezek az emberek egy egységesített interjúkérdés sorozatot kaptak, bár ezen interjúk alatt minden kérdésre más-más választ kaptam, viszont egy valami mindig megegyezett, a közös cél, és a sportolás örömének hangsúlyozása. A szekunder adatgyűjtésemet egy, korlátoltan felelősségemre bocsájtott vásárlói elégedettségi riport képzi. Az interjúk mellé, egy „vásárlói elégedettség” kutatást kaptam a Decathlontól. A kutatást az Ipsos.com magyar csapata készítette el, és először az ő munkatársaik által került prezentálásra 4 a Decathlon magyar vezetőségének. Ennek a felmérésnek a feldolgozását, valamint elemzését fogják látni a projektmunkában, az interjúimmal együtt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, CSR, public relations, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:41
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 13:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet