Horváth Áron (2020) Reklamációk kezelése a TNT-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka_Horváth Áron_R3KLC7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Reklamációk kezelésének menete a TNT Express-nél. Reklamációk iktatásának módja, átutalási megbízások elkészítése, fuvarlevelek keresése. TNT-nél kiszabható különdíjak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | TNT, különdíjak, reklamáció, reklamációkezelés, szállítmányozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:41 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 12:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |