A Cserháti és Társa Kft. elemző bemutatása és marketing stratégiák, stratégiai tervezése a Kördiszkont élelmiszer üzletének

Cserháti Péter Zoltán (2020) A Cserháti és Társa Kft. elemző bemutatása és marketing stratégiák, stratégiai tervezése a Kördiszkont élelmiszer üzletének. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Cserhati_Peter_Zoltan_A Cserháti_és_Társa _Kft._elemző_bemutatása_és_marketing_stratégiák,_stratégiai_tervezése_a_Kördiszkont_élelmiszer_üzletének.pdf] PDF
Cserhati_Peter_Zoltan_A Cserháti_és_Társa _Kft._elemző_bemutatása_és_marketing_stratégiák,_stratégiai_tervezése_a_Kördiszkont_élelmiszer_üzletének.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A Cserháti és Társa Kft élelmiszer kiskereskedelem Kördiszkont üzlete számára készítettem egy új marketing stratégiai tervet, mely által képes az eddig stagnáló forgalmát és vevői elégedettségét növelni, tehát profitot maximalizálni a vásárlói elégedettséggel eggyüt és mindezt fejlesztésekkel támogatni.A kutatásom azzal átfogó eredménnyel járult, hogy a vállalkozás legerősebb része az eladók menedzselése volt, azonban a sok szinten való lemaradás a vásárlók elégedetlenségét eredményezte. Ezt azonban na kutatásból kiderült hogyan lehetne célszerűen orvosolni, mind a kérdőív, mind a mélyinterjúk komoly problémákra hívták föl a figyelmet , amit a jövőben a megfelelő stratégiai tervel célszerű korrigálni, amit sikeresen állíthattam föl ezeknek a tükrében.Azonban a sok válasz, sok újabb kérdést eredményezett , ami későbbi kutatások melegágyává válhatnak. Azonban maga a kutatási folyamatom az eredmények tükrében remekül zárult és bízok benne, hogy cég megfelelően tudja hasznosítani, ahogy én is a tapasztalataimat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: SWOT-elemzés, eladás - értékesítés, marketing mix, marketing terv, stratégiai elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:41
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 13:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet