Szurkos Orsolya Laura (2020) A T62 Hotel tevékenysége, fókuszban a marketingkommunikációjának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szurkos Orsolya- BBQ5FO. Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (996kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kedves Olvasó! Projektmunkám a T62 Hotel tevékenységeiről, marketingkommunikációs stratégiájáról szól. A bevezetésben olvashat a szálloda megalakulásáról és a belső munkafolyamatokról. Az általam végzett feladatokat ismertetem és részletesen bemutatom. Kezdő szállodaként kialakított marketing stratégiai terv látható pontokba szedve. Majd a témámban kifejtésre kerül a közösségi média szerepe a marketingben és a korona vírus hatásairól is olvashat néhány oldalt. SWOT analízis formájában bemutatom a szálloda előnyeit, hátrányait. Végezetül egy mélyinterjú keretein belül, a hotel marketing menedzserével történő beszélgetés felvezetése és értékelése olvasható.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, közösségi média, marketingkommunikáció, marketing terv, vállalkozás-stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:41 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |