Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése

Sass Ádám Szabolcs (2020) Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (615kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban egy használt árucikkeket forgalmazó kiskereskedelmi vállalkozás jelenlegi marketingstratégiáját elemeztem. Az elemzés során alkalmaztam SWOT elemzést, illetve 7P elemzést. Mindezek mellett a kutatás során alkalmaztam mélyinterjút, illetve kérdőíves felmérést is. A dolgozat végén összegeztem a kérdőívre érkezett válaszok eredményét, majd kifejtettem a véleményem és javaslatokat tettem hogy lehetne eredményesebb a stratégia.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: SWOT-elemzés, kiskereskedelem, kérdőíves felmérés, marketingstratégiák, stratégiai fejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:40
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet