Sass Ádám Szabolcs (2020) Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| 
              
PDF
 SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (615kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban egy használt árucikkeket forgalmazó kiskereskedelmi vállalkozás jelenlegi marketingstratégiáját elemeztem. Az elemzés során alkalmaztam SWOT elemzést, illetve 7P elemzést. Mindezek mellett a kutatás során alkalmaztam mélyinterjút, illetve kérdőíves felmérést is. A dolgozat végén összegeztem a kérdőívre érkezett válaszok eredményét, majd kifejtettem a véleményem és javaslatokat tettem hogy lehetne eredményesebb a stratégia.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | SWOT-elemzés, kiskereskedelem, kérdőíves felmérés, marketingstratégiák, stratégiai fejlesztés | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:40 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 13:54 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
