Bártfai Szonja (2020) Színházi konfliktusok és azok kezelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bártfai_Szonja_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A konfliktusok a mindennapjaink részét képezik. Lehet családon belül, barátok között, vagy akár önmagunkban. Talán az a legnehezebb, amit saját magunkkal kell lerendezni, úgy, hogy a külvilág ne lásson belőle semmit. A mi belső viszályainknak nem szabad, hogy befolyásolják a társas életünket, nem szabad a külvilág elé vinni. Felmerül a kérdés, hogy a színészek, akiknek a munkájuk részét képezik az érzések, hogyan birkóznak meg a konfliktusokkal. Hogyan rendezik el a konfliktusaikat? Egy színész rengeteg áldozatot hoz az életében, mint mindenki más, de vajon egy család, ahol a pénzkereső apuka színész, és egész estét betöltő munkája van, ott a család többi tagja hogyan birkózik meg ezzel? Egy olyan ember, aki nem hobbiként űzi a színészetet, hanem az munkája, és élete szerves részét képezi, életének mely területén van több konfliktus? Napokat töltenek el a színészek egymás társaságában, így elkerülhetetlen, hogy kirobbanjon egy-egy vita. Ezek megoldódnak vagy inkább elmérgesednek? Kinek van van nagyobb felelőssége ebben? És egy színész mennyire tudja a munkát elválasztani a magánélettől? Hazaviszi a problémákat, vagy ahogy leveszi a munkaruhát, úgy ledobja magával a problémákat is? Ezekre a kérdésekre kerestem a választ.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | interjúk, konfliktus, konfliktuskezelés, konfliktusmegelőzés, színház |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:40 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |