Kovács Kristóf István (2020) A telefonos megkeresések és problémáik. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![projektmunka.kovacs-Pdf.pdf [thumbnail of projektmunka.kovacs-Pdf.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF projektmunka.kovacs-Pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (716kB) | 
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámat a szakmai gyakorlatom folyamán végzett munkám alapján írtam meg. A dolgozatom témája a telefonos megkeresések volt, azon belül is a folyamatok, problémák és előnyök. A gyakorlatomat a Szivárvány Aqua Kft.-nél töltöttem. A cég egy főként ballonos vizekkel foglalkozó magyar ásványvízgyártó vállalt. Magyarországon piacveztők a lúgos vizek gyártásában és értékesítésében. Engem főként mint marketingest foglalkoztattak, munkám elején hideghívásokkal foglalkoztam, viszont a gyakorlatom vége felé már az értékesítés folyamátába is beleláthattam. Ekkor telefonos értékesítést végeztem. A gyakorlatom folyamán szerzett tapasztalataim mellett mélyinterjút végeztem egy telefonos értékesítővel. A több oldalról szerzett információk és élmények sokat segítettek a projektmunkám sikeres megírásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | eladás - értékesítés, marketing, telefonkönyv, telefonmarketing, termékértékesítés | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:40 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 12:58 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
