Iványi Dávid (2020) A HOLOBRANDS Kft. digitális marketing tevékenységének elemzése és annak optimalizálására irányuló javaslatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
Iványi Dávid Szakdolgozat.pdf Download (2MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (990kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy a digitális marketing eszközök hangsúlyos szerepét egy valós vállalkozáson keresztül bemutassam és a kapott eredményeket elemezve következtetéseket vonjak le és javaslatot tegyek ezek optimalizálására vonatkozóan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, facebook, google ads, marketingkommunikáció, online marketing, telemarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:40 |
Utolsó módosítás: | 2025. Máj. 14. 06:00 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26172 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |