A HOLOBRANDS Kft. digitális marketing tevékenységének elemzése és annak optimalizálására irányuló javaslatok

Iványi Dávid (2020) A HOLOBRANDS Kft. digitális marketing tevékenységének elemzése és annak optimalizálására irányuló javaslatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Iványi Dávid Szakdolgozat.pdf] PDF
Iványi Dávid Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 14..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítás.pdf] PDF
Titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (990kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy a digitális marketing eszközök hangsúlyos szerepét egy valós vállalkozáson keresztül bemutassam és a kapott eredményeket elemezve következtetéseket vonjak le és javaslatot tegyek ezek optimalizálására vonatkozóan.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, facebook, google ads, marketingkommunikáció, online marketing, telemarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:40
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet