Tick Hanna (2020) Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés fontossága és bemutatása az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kapcsolatépítés, személyes adatok védelme, turizmus, vendéglátás, vendégszegmentáció, élménygazdaság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:40 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 13:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |