Tick Hanna (2020) Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés fontossága és bemutatása az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kapcsolatépítés, személyes adatok védelme, turizmus, vendéglátás, vendégszegmentáció, élménygazdaság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:40 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 13:05 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |