Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül

Tick Hanna (2020) Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül.pdf] PDF
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés fontossága és bemutatása az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kapcsolatépítés, személyes adatok védelme, turizmus, vendéglátás, vendégszegmentáció, élménygazdaság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:40
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 13:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet