(MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER?: Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében

Lancz Alexandra (2015) (MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER?: Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Lancz Alexandra.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Lancz Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Totth Gedeon
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketing , Sör, Fogyasztói döntés, Fogyasztói szokások, Fogyasztói preferenciák, Sörtörténet, Ipari sör, Kézműves sör, Sörgyártók, Sörfogyasztás
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Dec. 04. 13:38
Last Modified: 2022. Jun. 27. 13:14

Actions (login required)

View Item View Item