(MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER?: Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében

Lancz Alexandra (2015) (MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER?: Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Lancz Alexandra.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Lancz Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing , Sör, Fogyasztói döntés, Fogyasztói szokások, Fogyasztói preferenciák, Sörtörténet, Ipari sör, Kézműves sör, Sörgyártók, Sörfogyasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 04. 13:38
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet