Kicsit sárga, kicsit savanyú avagy A magyar kisvállalkozások marketingkommunikációja külföldi társaik tükrében

Tóth András (2011) Kicsit sárga, kicsit savanyú avagy A magyar kisvállalkozások marketingkommunikációja külföldi társaik tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15966.pdf] PDF
D_15966.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Kis- és középvállalkozás, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 13. 05:06
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 13. 05:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet