A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására

Varga Nóra (2011) A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15982.pdf] PDF
D_15982.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (632kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bevásárlóközpontok, Fogyasztói magatartás, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 13. 05:02
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 13. 05:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet