Takács Rita (2020) A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Takács_Rita_projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunka dolgozatom témája a Starbucks márka marketingstratégiai tevékenységének elemző bemutatása. A cég marketingstratégiai elemzését mutatom be, mind szakmai szemszögből, mind saját és munkaköri szemszögből. Ezek vizsgálatával prezentálom a marketingeszközök használatát a Starbucks márka esetében, valamint, hogy milyen reklámok és promóciók segítségével maradt a piacon már csaknem 50 éve és vált a világ egyik vezető kávéházláncává.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingstratégiák, promóció, termékfejlesztés, árazás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 07. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 11:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |