Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány

Csúri Adél (2020) Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány.pdf] PDF
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Július 01..

Download (1MB)
[thumbnail of titkositasi_kerelem_pecsettel.pdf] PDF
titkositasi_kerelem_pecsettel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (148kB)

Absztrakt (kivonat)

Egy új és kevesek által ismert terület az upsell, legalább is számomra az volt, amikor 2020 tavaszán megkezdtem szakmai gyakorlatomat az Aegon Magyarország Biztosító Zrt.-nél.           Fontosnak tartom pár szóban bemutatni a céget. Az Aegon Magyarország Zrt. hazánk egyik vezető, biztosításokkal foglalkozó, holland gyökerekkel rendelkező nagyvállalata. Mára rengeteg féle biztosítást és hozzájuk tartozó kiegészítő biztosításokat kínál fel ügyfeleinek. Ezalatt az idő alatt az Upsell/X-sell területen dolgoztam, mint értékesítési gyakornok. Munkám összetettsége lehetővé tette, hogy több területtel dolgozzak együtt, és több projektre is legyen rálátásom. Munkakörömbe tartozott az induló marketing kampányok elemzése és tesztelése. Itt találkoztam először ilyen kampányokkal és ez ihlette a dolgozatom témáját is. Ezalatt a pár hónap alatt betekintést nyerhettem egy ilyen nagy cég működésébe, rengeteg tapasztalattal gazdagodtam. Kiss Viktória alkalmazottjaként megtanulhattam, hogyan működnek a pilot kampányok. Láttam, milyen fontos a területek közötti egyeztetés, a csapatmunka. Ottlétem alatt több futó vagy lefutott kampányt kísérhettem végig és tanulmányozhattam, azonban volt egy, aminek a kitalálásától a megvalósításáig, majd a kiértékelésekor is jelen voltam, ez a Nőnapi Kampány, amely 2020 márciusában valósult meg.           A kampány során három, nőknek szóló kiegészítő biztosítás volt felajánlva kifejezetten a női ügyfelek számára. Ez a három biztosítás a gépjármű assistance szolgáltatás, a női műtéti térítés és a daganatos megbetegedés esetére szóló kiegészítő. Az egyik legnagyobb kihívás volt, hogy a nem túl pozitív gondolatokat ébresztő, betegségekre utaló kiegészítőket megfelelően csomagoljuk. A kampány során egy külső ügynökséggel dolgoztunk együtt. Ez az együttműködés most jött létre először, így plusz kihívást jelentett a területnek. A tesztkampányok nagyon fontos elemei a marketingstratégiának, hiszen azokból lesznek az állandó és sikeres kampányok. Minden cég máshogy működik, így kampányaik befutásához szükséges lépések is eltérhetnek, de az alappillérek ugyanazok lehetnek.           Projektmunkámban arra a kérdésre szeretnék választ találni, hogy mi a kulcsa egy induló marketing kampány népszerűségének, mik a megfelelő lépések és azok hogyan történtek ebben a kampányban. Megfejteni miben fejlődhetne ez a kampány a jövőben, illetve hogyan alakítsuk ki kampányunk célcsoportját a leghatékonyabban.           Célul tűzöm ki, hogy megtudjam hogyan érdemes marketing kampányt elkezdeni, milyen eszközökkel és mely csatornákon reklámozzunk és a kutatás elvégeztével saját megoldásokat felajánlani a felmerülő problémákra.           Dolgozatom során minden szükséges adat rendelkezésemre állt az Aegon Magyarország által. Kutatást végeztem az Aegon 2020 Nőnapi Kampány eladásaiból, a kiküldött email-ek interakciójáról. Szakmai interjút készítettem a pilot marketing kampányokról Kiss Viktóriával, az Aegon Magyarország Zrt. Upsell/X-sell értékesítés stratégiai vezetőjével, továbbá a kampányok létrejöttéről a termékek szemszögéből Koncz Tamással, az Aegon Magyarország Zrt. termékinnovációs és termékfelügyeleti menedzserével.           A projektmunkámban végigveszem, mik az alapvetően szükséges lépések egy pilot marketing kampány összeállításához, bemutatom az Aegon 2020-as Nőnapi Kampányát, kiértékelem és elemzem az eredményeit, az Aegon által adott adatok feldolgozásával. Továbbá szemléltetem a célcsoport meghatározásának fontosságát és javaslatokat teszek saját kutatásaimat is felhasználva, hogyan lehetne legközelebb sikeresebb a kampány. Dolgozatom eredményeként az olvasó átfogó képet kap az induló kampányok működéséről, sőt akár maga is megtervezhet egyet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Vanda
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: biztosítás(ok), kampányok, marketing, online marketing, online értékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 07. 10:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 11:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet