Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva

Turák Ádám (2020) Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_TURÁK ÁDÁM_TDI3J6_1.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_TURÁK ÁDÁM_TDI3J6_1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A Four Seasons esetében a vendégek kiváltságosnak érezhetik magukat, hiszen olyan légkör és imázs övezi, mely egy felejthetetlen élményt kínál, bármelyik szállodájukban is száll meg az ember. Cél, hogy továbbra is olyan színvonalon működjenek, mint az elmúlt közel 6 évtized során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bártfai Endre
Belső
óraadó tanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói piac, gazdasági aktivitás, internet hatása, szállodaipar, szállodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 06. 14:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet