Turák Ádám (2020) Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_TURÁK ÁDÁM_TDI3J6_1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A Four Seasons esetében a vendégek kiváltságosnak érezhetik magukat, hiszen olyan légkör és imázs övezi, mely egy felejthetetlen élményt kínál, bármelyik szállodájukban is száll meg az ember. Cél, hogy továbbra is olyan színvonalon működjenek, mint az elmúlt közel 6 évtized során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói piac, gazdasági aktivitás, internet hatása, szállodaipar, szállodák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 06. 14:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 14:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |