Hajdú Kamilla (2015) A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hajdú Kamilla_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Etnocentrizmus, Élelmiszervédjegy, Marketingstratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Már. 03. 15:22 |
Utolsó módosítás: | 2016. Már. 03. 15:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |