A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében

Hajdú Kamilla (2015) A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hajdú Kamilla_szakdolgozat.pdf] PDF
Hajdú Kamilla_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Etnocentrizmus, Élelmiszervédjegy, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Már. 03. 15:22
Utolsó módosítás: 2016. Már. 03. 15:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet