Szolnoki Attila (2020) E-commerce: Online behaviour of individuals and corporations on the current market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szolnoki Attila E-commerce.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (900kB) |
Absztrakt (kivonat)
The e-commerce business has become a crucial part of the economy on an international level. Many companies have already realized that in order to further grow their businesses, e-commerce is a viable an option as the user base of the internet offers an extremely large number of potential customers. The issue at hand comes from the collection and management of the internet users data. In this thesis I intend to find out how e-commerce businesses conduct business, show examples of technology oriented companies and how reliable do private people view online stores and websites from several aspects.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | big data, business to business, cookies, e-business, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 06. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |