Az Y generáció koktélfogyasztási szokásai

Kispéter Ádám László (2020) Az Y generáció koktélfogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kispéter-Ádám-QW2USC.pdf] PDF
Kispéter-Ádám-QW2USC.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során primer kutatási módszerek alkalmazásával egyéni kutatást végeztem az Y generáció koktélfogyasztási szokásairól. Szeretnék kutatásommal egy átfogó képet alkotni a mai koktéltrendekről és szokásokról egyaránt, ezért egy kérdőíves online kutatást, valamint több szakmai interjút is végeztem a témában. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam a fogyasztói és vásárlási szokásokat az Y generáció körében, legfőképpen a jelenlegi trendekre kiélezve. A fent említett témakörben, a szekunder kutatás figyelembevételével az általam megfogalmazott kérdésekre kerestem a választ. Bemutatom a koktélok és bárok kialakulását, valamint homályos történelmüket. Részletesebben ismertetem a koktélokat és az Y generáció főbb jellemzőit, viselkedési jegyeit, valamint, hogy milyen módon lehet őket eredményesen megszólítani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Magyarné Dr. Horváth Kinga
Belső
főiskolai docens, Vendéglátás Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Y generáció, fogyasztási szokások, fogyasztói szokások, koktél, koktélfogyasztás, szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 06. 13:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet