Kispéter Ádám László (2020) Az Y generáció koktélfogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![Kispéter-Ádám-QW2USC.pdf [thumbnail of Kispéter-Ádám-QW2USC.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Kispéter-Ádám-QW2USC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) | 
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során primer kutatási módszerek alkalmazásával egyéni kutatást végeztem az Y generáció koktélfogyasztási szokásairól. Szeretnék kutatásommal egy átfogó képet alkotni a mai koktéltrendekről és szokásokról egyaránt, ezért egy kérdőíves online kutatást, valamint több szakmai interjút is végeztem a témában. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam a fogyasztói és vásárlási szokásokat az Y generáció körében, legfőképpen a jelenlegi trendekre kiélezve. A fent említett témakörben, a szekunder kutatás figyelembevételével az általam megfogalmazott kérdésekre kerestem a választ. Bemutatom a koktélok és bárok kialakulását, valamint homályos történelmüket. Részletesebben ismertetem a koktélokat és az Y generáció főbb jellemzőit, viselkedési jegyeit, valamint, hogy milyen módon lehet őket eredményesen megszólítani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | Y generáció, fogyasztási szokások, fogyasztói szokások, koktél, koktélfogyasztás, szokások | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 06. 13:47 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:24 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
