Kispéter Ádám László (2020) Az Y generáció koktélfogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kispéter-Ádám-QW2USC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során primer kutatási módszerek alkalmazásával egyéni kutatást végeztem az Y generáció koktélfogyasztási szokásairól. Szeretnék kutatásommal egy átfogó képet alkotni a mai koktéltrendekről és szokásokról egyaránt, ezért egy kérdőíves online kutatást, valamint több szakmai interjút is végeztem a témában. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam a fogyasztói és vásárlási szokásokat az Y generáció körében, legfőképpen a jelenlegi trendekre kiélezve. A fent említett témakörben, a szekunder kutatás figyelembevételével az általam megfogalmazott kérdésekre kerestem a választ. Bemutatom a koktélok és bárok kialakulását, valamint homályos történelmüket. Részletesebben ismertetem a koktélokat és az Y generáció főbb jellemzőit, viselkedési jegyeit, valamint, hogy milyen módon lehet őket eredményesen megszólítani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Y generáció, fogyasztási szokások, fogyasztói szokások, koktél, koktélfogyasztás, szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 06. 13:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |