Györkös Hanna Izabella (2020) A Tolóajtó Centrum Kft. marketing tevékenységének fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Györkös Hanna Izabella SZAKDOLGOZAT_1_VEGSO.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája egy bútorgyártó vállalkozás marketing tevékenységének fejlesztéséről szól. Pontosabban a Tolóajtó Centrum Kft. szempontjából vizsgáltam ezt a témakört. A MARKETING MIX 7P-jének segítségével megvizsgáltam a vállalkozás fontos elemeit marketing szempontból amely alapján feltudtam térképezni melyek azok az elemek amelyek fejlesztésre szorulnak és ennek segítségével ajánlatokat tenni az előrelépés érdekében. Emellett kiválasztásra került a SWOT analízis amely szintén a dolgozatom kutatási kérdéseit és előrehaladását segítette. Itt egy interjú segítségével a cég vezető által megítélt belső teljes ráhatással bíró elemeit és azokat amelyekre a vállalkozásnak nincs közvetlen ráhatása.Ezután a saját kérdőves kutatásomra adott válaszokat elemeztem diagrammokkal amelyek bebízonyították azt a felvetésemet, hogy a cégnek a növekedéshez, fejlődéshez és ahhoz, hogy nagyobb réteget érjenek el a fogyasztókból a marketingük fejlesztésére van szüksége.A kereskedelmi fejlődésekre is adtam javaslatot amelyet a marketing fejlesztése után könyebben és egyszerűen létre lehetne hozni, ezzel az online kereskedelmi piacon való részvételt biztosítva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing, marketingcsatorna, marketingeszközök, marketingstratégiák, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 06. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |