A szabadulószobák térnyerése Budapesten, az Y és Z generáció fogyasztói szokásai

Gerényi Katalin (2020) A szabadulószobák térnyerése Budapesten, az Y és Z generáció fogyasztói szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of GerényiKatalin_BSc_szakdolgozat.pdf] PDF
GerényiKatalin_BSc_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (848kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célkitűzése, a budapesti szabadulószobák térnyerésének feltárása, egy helyzetkép felvázolása, arról, hogy Budapesten jelenleg a szabadulószobák piacán milyen fogyasztói szokások érvényesülnek. A szakirodalom elemzése során a városi és a kreatív turizmus elmélete került megvizsgálásra. Majd a gamifikáció elméletének alkalmazását vizsgálom a vállalatoknál és a turizmusban és a szabadulószoba említéseket veszem sorra. Ezután a megfigyelni kívánt két generáció sajátos, egyedi jellemzőit és általános fogyasztói magatartásuk jellemvonásait veszem sorra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Petykó Csilla
Belső
egyetemi docens, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Budapest, Y generáció, Z gereráció, játék, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 06. 10:37
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet