Gerényi Katalin (2020) A szabadulószobák térnyerése Budapesten, az Y és Z generáció fogyasztói szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
GerényiKatalin_BSc_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (848kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célkitűzése, a budapesti szabadulószobák térnyerésének feltárása, egy helyzetkép felvázolása, arról, hogy Budapesten jelenleg a szabadulószobák piacán milyen fogyasztói szokások érvényesülnek. A szakirodalom elemzése során a városi és a kreatív turizmus elmélete került megvizsgálásra. Majd a gamifikáció elméletének alkalmazását vizsgálom a vállalatoknál és a turizmusban és a szabadulószoba említéseket veszem sorra. Ezután a megfigyelni kívánt két generáció sajátos, egyedi jellemzőit és általános fogyasztói magatartásuk jellemvonásait veszem sorra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest, Y generáció, Z gereráció, játék, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 06. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |