Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között

Pete Zsófia (2020) Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között.pdf] PDF
Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásom fő célja az etnoturizmus piacon való megjelenésének, fontosságának és az iránta való érdeklődésnek a vizsgálata. Választ szeretnék kapni arra, hogy kik, milyen demográfiai tulajdonságokkal rendelkező társadalmi rétegek érdeklődnek az etnoturizmus iránt és ténylegesen kik utaznak etnikai motivációval. Ezzel párhuzamosan arra is keresem a választ, hogy számukra milyen lehetőségek állnak fenn, vagyis az etnoturizmus, mint turisztikai termék a kínálatban miként jelenik meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Schultz Éva
Belső
egyetemi tanársegéd, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bennszülött törzsek, etnoturista, etnoturisztikai utazások, etnoturizmus, helyi közösségek, helyi népcsoportok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 06. 09:57
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet