Pete Zsófia (2020) Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom fő célja az etnoturizmus piacon való megjelenésének, fontosságának és az iránta való érdeklődésnek a vizsgálata. Választ szeretnék kapni arra, hogy kik, milyen demográfiai tulajdonságokkal rendelkező társadalmi rétegek érdeklődnek az etnoturizmus iránt és ténylegesen kik utaznak etnikai motivációval. Ezzel párhuzamosan arra is keresem a választ, hogy számukra milyen lehetőségek állnak fenn, vagyis az etnoturizmus, mint turisztikai termék a kínálatban miként jelenik meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bennszülött törzsek, etnoturista, etnoturisztikai utazások, etnoturizmus, helyi közösségek, helyi népcsoportok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 06. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |