A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában

Jóni-Lukács Eszter (2020) A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Jóni-Lukács Eszter O9P9OL záródolgozat.pdf] PDF
Jóni-Lukács Eszter O9P9OL záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (488kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom témáját leginkább a BioTechUSA vállalatnál eltöltött első három évem inspirálta. Itt léptem be először a munka világába, itt ismerkedtem meg a kereskedelem és marketing szak fontosságával. A cégnél eltöltött kezdeti időszak segített kiválasztani jelen képzésemet is, melyben szeretnék továbbfejlődni. A BioTechUSA cégnél remek lehetőségek adódtak megismerni a kiállatások és vásárok jelentőségét hazai és nemzetközi – esetemben portugál – területen egyaránt. Dolgozatom célja bemutatni és elemezni a vásárok és kiállítások szerepét a BioTech USA cégcsoporton keresztül. Azért választottam ezt a témát, mert 2017 óta dolgozom a BioTech USA cégcsoportnál mint international sales coordinator, és már az első évben részt vehettem Portugáliában a Portugal Fit nevű versenyekkel összekötött kiállításon. Már akkor megtetszett a kiállítások és vásárok világa, valamint az ezt követő időszakban tapasztalható pozitív hatások az üzletmenetre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: BioTechUSA Kft., kiállítás, marketingstratégiák, világkiállítás, vásár
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 13:58
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 11:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet