Jóni-Lukács Eszter (2020) A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Jóni-Lukács Eszter O9P9OL záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (488kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom témáját leginkább a BioTechUSA vállalatnál eltöltött első három évem inspirálta. Itt léptem be először a munka világába, itt ismerkedtem meg a kereskedelem és marketing szak fontosságával. A cégnél eltöltött kezdeti időszak segített kiválasztani jelen képzésemet is, melyben szeretnék továbbfejlődni. A BioTechUSA cégnél remek lehetőségek adódtak megismerni a kiállatások és vásárok jelentőségét hazai és nemzetközi – esetemben portugál – területen egyaránt. Dolgozatom célja bemutatni és elemezni a vásárok és kiállítások szerepét a BioTech USA cégcsoporton keresztül. Azért választottam ezt a témát, mert 2017 óta dolgozom a BioTech USA cégcsoportnál mint international sales coordinator, és már az első évben részt vehettem Portugáliában a Portugal Fit nevű versenyekkel összekötött kiállításon. Már akkor megtetszett a kiállítások és vásárok világa, valamint az ezt követő időszakban tapasztalható pozitív hatások az üzletmenetre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | BioTechUSA Kft., kiállítás, marketingstratégiák, világkiállítás, vásár |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 11:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |