Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél

Csipán Vivien (2020) Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Csipán Vivien_Projektmunka.pdf] PDF
Csipán Vivien_Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (800kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témájaként a szakmai gyakorlatom ideje alatt végzett feladatom elméleti hátterének bemutatását, illetve annak jelentőségét választottam az Invia.hu utazásközvetítő irodában. A feladatomat az iroda back office részlegén végeztem, ügyfél elégedettséggel foglalkoztam. Véleményem szerint a szolgáltatói szektorban, a fogyasztók elégedettségének mérése nélkülözhetetlen az olyan cégek, vállalkozások számára, amelyek a piaci pozíciójukat hosszú távon meg akarják tartani. Ez egyrészről egy törekvést jelent és mutat a fogyasztók felé, másrészről a vállalat számára egy tökéletes visszajelzés a munkájukról. Az Inviának az a hitvallása, hogy az utas érezze, nem csak az utazás lebonyolításáig, hanem az utazást követően is fontos a cég számára és kíváncsiak a visszajelzésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Talabos István
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Invia.hu, elégedettség, fogyasztói elégedettség mérése, fogyasztói lojalitás, utazásközvetítő
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 13:58
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet