Csipán Vivien (2020) Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Csipán Vivien_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (800kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témájaként a szakmai gyakorlatom ideje alatt végzett feladatom elméleti hátterének bemutatását, illetve annak jelentőségét választottam az Invia.hu utazásközvetítő irodában. A feladatomat az iroda back office részlegén végeztem, ügyfél elégedettséggel foglalkoztam. Véleményem szerint a szolgáltatói szektorban, a fogyasztók elégedettségének mérése nélkülözhetetlen az olyan cégek, vállalkozások számára, amelyek a piaci pozíciójukat hosszú távon meg akarják tartani. Ez egyrészről egy törekvést jelent és mutat a fogyasztók felé, másrészről a vállalat számára egy tökéletes visszajelzés a munkájukról. Az Inviának az a hitvallása, hogy az utas érezze, nem csak az utazás lebonyolításáig, hanem az utazást követően is fontos a cég számára és kíváncsiak a visszajelzésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Invia.hu, elégedettség, fogyasztói elégedettség mérése, fogyasztói lojalitás, utazásközvetítő |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |