Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban

Musza Olívia (2020) Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (745kB)

Absztrakt (kivonat)

Munkám során többszöri feladatom volt márkanagykövet jelöltek keresése. Így projektmunkámban ezen témakör vizsgálatán, megfigyelésén tovább nyúlva szeretném bemutatni a gyakorlati helyemként szolgáló vállalkozást, valamint az ott végzett munkatevékenységeimet is. Dolgozatomban ismertetem a kommunikáció összetevőit, fajtáit, a marketinggel kapcsolatos fogalmakat, továbbá kifejtem a véleményvezérek, azaz az influencerek fogalmának meghatározását. Bemutatom az influencer típusokat, és tevékenységeiket, illetve, hogy milyen hatásai és veszélyei lehetnek az influencer marketingnek. A márkanagykövetek kiválasztásának útját fejtem ki, vagyis, hogy mik azok a szempontok, amin végig kell haladni a megfelelő személy megtalálásának  érdekében. Említést fogok tenni arra, hogy hol lehet influencereket találni, illetve milyen lépéseket kell megtenni a kapcsolatfelvétel érdekében. A gyakorlati helyem, és az általam betöltött munkakör bemutatása után egy negatív és egy pozitív személyes példát fogok ismertetni. A márkanagykövetek a kommunikációra való hatásáról, és szerepükről is fogok írni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: One On One Kommunikáció, befolyásoló marketing, influencer, kommunikáció, márkanagykövet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 13:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet