Musza Olívia (2020) Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (745kB) |
Absztrakt (kivonat)
Munkám során többszöri feladatom volt márkanagykövet jelöltek keresése. Így projektmunkámban ezen témakör vizsgálatán, megfigyelésén tovább nyúlva szeretném bemutatni a gyakorlati helyemként szolgáló vállalkozást, valamint az ott végzett munkatevékenységeimet is. Dolgozatomban ismertetem a kommunikáció összetevőit, fajtáit, a marketinggel kapcsolatos fogalmakat, továbbá kifejtem a véleményvezérek, azaz az influencerek fogalmának meghatározását. Bemutatom az influencer típusokat, és tevékenységeiket, illetve, hogy milyen hatásai és veszélyei lehetnek az influencer marketingnek. A márkanagykövetek kiválasztásának útját fejtem ki, vagyis, hogy mik azok a szempontok, amin végig kell haladni a megfelelő személy megtalálásának érdekében. Említést fogok tenni arra, hogy hol lehet influencereket találni, illetve milyen lépéseket kell megtenni a kapcsolatfelvétel érdekében. A gyakorlati helyem, és az általam betöltött munkakör bemutatása után egy negatív és egy pozitív személyes példát fogok ismertetni. A márkanagykövetek a kommunikációra való hatásáról, és szerepükről is fogok írni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | One On One Kommunikáció, befolyásoló marketing, influencer, kommunikáció, márkanagykövet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 13:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 11:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |