Gódor Kata (2020) A Doszénker Kft. PR tevékenységei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Godor_Kata_zarodolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám elvégzését sikeresnek ítélem meg. Azt gondolom átfogó képet kaphat bárki a dolgozat elolvasása után a vállalatról a gyakorlat során elvégzett feladatimról valamint a Doszénker Kft. PR tevékenységeiről. A dolgozatom első felében mindenki megtudhatja mik is azok a PR tevékenységek valamint, hogy mekkora jelentősége van ma egy weboldalnak.A kutatásom során azt vizsgáltam, hogy milyen jelentősége van egy weboldalnak egy barkácsbolt életében. Azt gondolom, hogy ahogy én is feltételeztem ma már szinte nélkülözhetetlen egy versenyképes kereskedelmi cég számára egy weboldal valamint webshop. Legtöbben az elérhetőségek, nyitva tartás és a termékleírások valamint a raktárkészlet áttekintése miatt keresnek fel egy weblapot. Az asztalos napról is sokat olvashatunk a dolgozatban, véleményem szerint ez egy nagyon jó lehetőség arra, hogy a szállító cégek és az asztalos vásárlók személyesen találkozzanak egymással. Ez a nap adott arra, hogy minden cég bemutassa újításait és mindenki egy kicsit jobban megismerje egymást. Úgy gondolom, hogy a Doszénker KFT-nek mindenképp készíteni kell egy nagyon jó weblapot, amit a jövőben akár webshoppá alakíthat így megőrizve a piacon jó pozícióját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Doszénker Kft, PR, SEO, szakmai nap, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 13:27 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 07. 11:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |