Horváth Gergő Márton (2020) Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
projektmunka2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (641kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom végére érve szeretnék levonni egy konklúziót. Véleményem szerint a projektmunkám elérte eredeti célját. Bebizonyosodott, hogy a Tejszív Edukációs Roadshow, és alapjáraton a roadshow egy fenomenális marketingeszköz. Több dologgal tudom ezt alátámasztani: Először is nézzük általánosságban a dolgot. A zeneipari illetve gazdasági szegmens kutatásaim során kiderült, hogy ezeken a területeken már bizonyított ez a rendezvénytípus. Elég, ha megnézzük a táblázatot az albumeladási számokról, vagy az Alibaba nevű iparóriás történetét a roadshow sikerességéről. Mindkettőben számadatok támasztják alá, hogy bár nagy befektetéssel, de többszörös hasznot lehet húzni egy-egy ilyen mozgó rendezvénysorozat szervezésével és lebonyolításával. Ha a dolgozatom témájául szolgáló eseménysorozat vizsgálatára emeljük tekintetünket a legérdemesebb a SWOT analízist megnézni. Számos erősség nyert visszajelzések által bizonyítást. A megcélzott közönséget minden jel arra utal, hogy semmilyen más eszközzel nem lehetett volna ennyire megfogni. Bár itt számadatokról sajnos nem beszélhetünk, de valószínűsíthetjük a kutatásaim alapján, hogy hasonlóan meggyőző volt a program a gyerekek számára, mint például az Alibaba esetében a részvény vásárlók, vagy a Rolling Stones esetében az albumot megvásárolóknak. Ugyan lehetnek buktatói, mint például a humán erőforrás oldal (elég ha csak a mélyinterjúban szereplő Decathlonos esetet nézzük), de ezek kellő odafigyeléssel elkerülhetőek. Előnye még ennek a marketingfogásnak, hogy személyesebb, mint egy reklámfilm, sokkal egyénire szabhatóbb, és mint ahogy láthattuk sikeres trendeket lehet benne alkalmazni, amik még inkább előre viszik. Nyilvánvaló az is több helyütt is a dolgozatomban, hogy a gyerekek hazavitték a Tejszív logó információját, ezzel egy multiplikátor hatás jött létre. Nem csak a résztvevők, de barátaik, családtagjaik is hallhattak az eseményről, és ennek okán a TTT termékéről is. A cég előzetes gondolatait összevetve az utólagos tapasztalatokkal számomra kiderült, hogy a cég eddigi egyik legsikeresebb marketingeszközének érezte a roadshow-t. Kíváncsian fogom várni a következő évben, ha a KSH vagy más szervezet hoz le a tejfogyasztásra vonatkozó adatokat, hogy milyen hatása volt a roadshow-nak, amiben én magam is részt vehettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ConceptFlow Kft., marketingeszközök, rendezvénysorozat, rendezvényszervezés, roadshow |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 13:17 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 07. 11:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |