Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél

Horváth Gergő Márton (2020) Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projektmunka2020.pdf] PDF
projektmunka2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (641kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom végére érve szeretnék levonni egy konklúziót. Véleményem szerint a projektmunkám elérte eredeti célját. Bebizonyosodott, hogy a Tejszív Edukációs Roadshow, és alapjáraton a roadshow egy fenomenális marketingeszköz. Több dologgal tudom ezt alátámasztani: Először is nézzük általánosságban a dolgot. A zeneipari illetve gazdasági szegmens kutatásaim során kiderült, hogy ezeken a területeken már bizonyított ez a rendezvénytípus. Elég, ha megnézzük a táblázatot az albumeladási számokról, vagy az Alibaba nevű iparóriás történetét a roadshow sikerességéről. Mindkettőben számadatok támasztják alá, hogy bár nagy befektetéssel, de többszörös hasznot lehet húzni egy-egy ilyen mozgó rendezvénysorozat szervezésével és lebonyolításával.   Ha a dolgozatom témájául szolgáló eseménysorozat vizsgálatára emeljük tekintetünket a legérdemesebb a SWOT analízist megnézni. Számos erősség nyert visszajelzések által bizonyítást. A megcélzott közönséget minden jel arra utal, hogy semmilyen más eszközzel nem lehetett volna ennyire megfogni. Bár itt számadatokról sajnos nem beszélhetünk, de valószínűsíthetjük a kutatásaim alapján, hogy hasonlóan meggyőző volt a program a gyerekek számára, mint például az Alibaba esetében a részvény vásárlók, vagy a Rolling Stones esetében az albumot megvásárolóknak. Ugyan lehetnek buktatói, mint például a humán erőforrás oldal (elég ha csak a mélyinterjúban szereplő Decathlonos esetet nézzük), de ezek kellő odafigyeléssel elkerülhetőek. Előnye még ennek a marketingfogásnak, hogy személyesebb, mint egy reklámfilm, sokkal egyénire szabhatóbb, és mint ahogy láthattuk sikeres trendeket lehet benne alkalmazni, amik még inkább előre viszik. Nyilvánvaló az is több helyütt is a dolgozatomban, hogy a gyerekek hazavitték a Tejszív logó információját, ezzel egy multiplikátor hatás jött létre. Nem csak a résztvevők, de barátaik, családtagjaik is hallhattak az eseményről, és ennek okán a TTT termékéről is.  A cég előzetes gondolatait összevetve az utólagos tapasztalatokkal számomra kiderült, hogy a cég eddigi egyik legsikeresebb marketingeszközének érezte a roadshow-t. Kíváncsian fogom várni a következő évben, ha a KSH vagy más szervezet hoz le a tejfogyasztásra vonatkozó adatokat, hogy milyen hatása volt a roadshow-nak, amiben én magam is részt vehettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ConceptFlow Kft., marketingeszközök, rendezvénysorozat, rendezvényszervezés, roadshow
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 13:17
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 07. 11:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet