E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál

Lábas Regina (2020) E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of LÁBAS REGINA  HIQBEW Projektmunka 2020.05.20 (1) (AutoRecovered).pdf] PDF
LÁBAS REGINA HIQBEW Projektmunka 2020.05.20 (1) (AutoRecovered).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A választott témám az e- kereskedelem sikertényezői  egy vállalt életében, amely nemcsak a sikert mutatja be, hanem a sikerhez vezető utat, amely sokszor nehéz és kudarccal teli akadályokat jelent. A projekt munkámban a magyarországi IKEA e-kereskedelem komplex összehangolt rendszerének sikertényezőit szeretném bemutatni, mely számos területen kívánta meg az átszervezést, hogy a vevő kiszolgálási színvonal növelése érdekében a folyamatos fejlesztésre fókuszálva biztosítja a cég jövőbeli elképzeléseit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Lipák Mária
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális technológia, fenntarthatóság, marketing, online kereskedelem, vevőkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 13:06
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 07. 11:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet