Lábas Regina (2020) E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
LÁBAS REGINA HIQBEW Projektmunka 2020.05.20 (1) (AutoRecovered).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A választott témám az e- kereskedelem sikertényezői egy vállalt életében, amely nemcsak a sikert mutatja be, hanem a sikerhez vezető utat, amely sokszor nehéz és kudarccal teli akadályokat jelent. A projekt munkámban a magyarországi IKEA e-kereskedelem komplex összehangolt rendszerének sikertényezőit szeretném bemutatni, mely számos területen kívánta meg az átszervezést, hogy a vevő kiszolgálási színvonal növelése érdekében a folyamatos fejlesztésre fókuszálva biztosítja a cég jövőbeli elképzeléseit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális technológia, fenntarthatóság, marketing, online kereskedelem, vevőkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 07. 11:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |