Muszti Anett (2020) A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat a közösségi média turizmusban való szerepéről készítettem el, kifejezetten a Dél-Balaton régióra összpontosítva. Ma már szinte minden ember életében fontos szerepet tölt be a közösségi média. Ha nem a munkában, akkor a szabadidőben használjuk az online felületeket. A legtöbben ma már el sem indulnak otthonról úgy, hogy ne néztek volna utána az adott desztinációnak az interneten. Egy turisztikai vállalkozás rendelkezhet saját honlappal, közösségi oldalakkal. A két legnépszerűbb a Facebook és az Instagram, ahol ma már szinte kötelező jelen lennie egy cégnek. A szakdolgozatom kutatásával arra szeretnék rávilágítani, hogy a közösségi média használatára egyre inkább szüksége van a turizmus szereplőinek. Szakirodalom segítségével bemutatom a közösség médiát, működését és előnyeit, a kérdőíves kutatással pedig kiderül, hogy a Dél-Balaton térségben hogyan használják a social media eszközeit és lehetőségeit. Emellett érdekelt, hogy az utazókat hogyan befolyásolják a desztináció online tartalmai.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Balaton, Social media, közösségi média, marketing, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 12:37 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |