A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában

Muszti Anett (2020) A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában.pdf] PDF
A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a közösségi média turizmusban való szerepéről készítettem el, kifejezetten a Dél-Balaton régióra összpontosítva. Ma már szinte minden ember életében fontos szerepet tölt be a közösségi média. Ha nem a munkában, akkor a szabadidőben használjuk az online felületeket. A legtöbben ma már el sem indulnak otthonról úgy, hogy ne néztek volna utána az adott desztinációnak az interneten. Egy turisztikai vállalkozás rendelkezhet saját honlappal, közösségi oldalakkal. A két legnépszerűbb a Facebook és az Instagram, ahol ma már szinte kötelező jelen lennie egy cégnek. A szakdolgozatom kutatásával arra szeretnék rávilágítani, hogy a közösségi média használatára egyre inkább szüksége van a turizmus szereplőinek. Szakirodalom segítségével bemutatom a közösség médiát, működését és előnyeit, a kérdőíves kutatással pedig kiderül, hogy a Dél-Balaton térségben hogyan használják a social media eszközeit és lehetőségeit. Emellett érdekelt, hogy az utazókat hogyan befolyásolják a desztináció online tartalmai.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Balaton, Social media, közösségi média, marketing, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 12:37
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet