"Hobbim a csillagom!" Social Media kampányterv

Zsiros Gréta (2020) "Hobbim a csillagom!" Social Media kampányterv. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Zsiros Gréta_Hobbim a csillagom!_Social Mediakampányterv_2020.pdf] PDF
Zsiros Gréta_Hobbim a csillagom!_Social Mediakampányterv_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A digitalizáció és a fogyasztói igények változása miatt, egyre nagyobb szerepet kap az online marketing, különösen a vállalatok Social Médiás aktivitása. A könyvpiacon, ahol minden megjelent könyv számít, s mindegyiknek külön bevezető kampányt kell kreálni, még inkább fontos az online folyamatok hatékony menedzselése. Tudatában kell lenniük a kiadóknak továbbá annak, hogy ezen platformokon keresztül érhetőek el a legfiatalabb generációk is, akik kiszámíthatatlan vásárlói magatartással rendelkeznek. Ráadásul, napjaink égető probléma, az értékválság is „közbeszól”, a regénybe és filmbeillő üresség, az a bizonyos „sehogy nem jó” érzés, habár bárkivel megeshet, mégis állítólag a fiatalabb nemzedéket - mint amilyen a Z generáció is - érinti a leginkább ez az állapot. Szakdolgozatomban a Kossuth Kiadó Zrt. által jövőben megjeleníteni kívánt, Malcolm Croft Billie Eilish életéről szóló könyvének, social médiás kampánytervét alkottam meg. A 100%-ban saját elgondolású terv elkészítése során, nemcsak a kampánytervezés területén szerezhettem tapasztalatot, de szembesített korunkat egyik leginkább érintő szocializációs problémájával, az értékválsággal. Így célom volt a tervezés mellett ennek értelmét is felkutatni. A jelenség tulajdonképpen valamennyiünket érinthet, emiatt a vállalatok is teljes szemléletmódváltásra kényszerülnek. A kampányterv arra sarkall, hogy merjünk szakítani a hagyományőrző koncepciókkal, s vegyük figyelembe a különböző szocializációs és társadalmi-lélektani folyamatokat, amelyek óriási jelentőséggel bírnak. Továbbá, a profit elvű megközelítés helyett, töltsük meg „lélekkel” az üzletet. Ma már csak az marad életképes, aki képes értéket teremteni, ebben az értékzavaros világban. Értéket, ami a célcsoport szemével nézve értéknek minősül. Ehhez pedig, mint megannyi minden máshoz a változás a kulcs…

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Billie Eilish, Kossuth Kiadó, Z generáció, buyer persona, kampánytervezés, könyv, közösségi média, közösségi média kampány, online marketing, értékválság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 12:37
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet