The role of digitalization in retail with a focus on customer experience

Hepke Viola (2020) The role of digitalization in retail with a focus on customer experience. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Viola_Hepke_PJ2NWU.pdf] PDF
Viola_Hepke_PJ2NWU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

The aim of this paper is to explore digitalization in the retail industry and dive deep into where and how digitalization changes traditional retail operations. Furthermore the focus is on apparel retail with it's specifications, the omnichannel retail mandate and blending online convenience with brick-and-mortar stores. The shopper survey aims to investigate expectations experiences and attitudes towards digital both online and in-store.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozák Tamás
Belső
főiskolai docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: customer experience, digitalization, digital transformation, retail, supply chain
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 12:27
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet