Hepke Viola (2020) The role of digitalization in retail with a focus on customer experience. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Viola_Hepke_PJ2NWU.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The aim of this paper is to explore digitalization in the retail industry and dive deep into where and how digitalization changes traditional retail operations. Furthermore the focus is on apparel retail with it's specifications, the omnichannel retail mandate and blending online convenience with brick-and-mortar stores. The shopper survey aims to investigate expectations experiences and attitudes towards digital both online and in-store.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | customer experience, digitalization, digital transformation, retail, supply chain |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 12:27 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |