Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül

Bachmann Alexandra (2020) Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bachmann_Alexandra_szakdolgozat.pdf] PDF
Bachmann_Alexandra_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (964kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az Y és Z generáció utazási szokásait, döntéseit, motivációit és utazásszervezési tevékenységeit hasonlítom össze az utazási irodák által nyújtott szervezett utazások kínálatával, mindezt magyarországi viszonylatban egy hagyományos és egy online utazási iroda példáján keresztül. Választ keresek arra, hogy az Y és Z generáció tagjai hasznosnak tartják-e az irodai keretek között bonyolított utazásszervezési tevékenységet a mai modern világban, vagy számukra már a hagyományos utazási iroda szerepét az internet, az egyéb online felületek, online utazási irodák vették át.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Takács Péter
Külső
óraadó tanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Y generáció, Z generáció, utazási irodák, utazási szokások, utazásszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 12:17
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet