Bachmann Alexandra (2020) Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bachmann_Alexandra_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (964kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az Y és Z generáció utazási szokásait, döntéseit, motivációit és utazásszervezési tevékenységeit hasonlítom össze az utazási irodák által nyújtott szervezett utazások kínálatával, mindezt magyarországi viszonylatban egy hagyományos és egy online utazási iroda példáján keresztül. Választ keresek arra, hogy az Y és Z generáció tagjai hasznosnak tartják-e az irodai keretek között bonyolított utazásszervezési tevékenységet a mai modern világban, vagy számukra már a hagyományos utazási iroda szerepét az internet, az egyéb online felületek, online utazási irodák vették át.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Y generáció, Z generáció, utazási irodák, utazási szokások, utazásszervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 12:17 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |