A kávé fogyasztási szokások átalakulása, a kapszulás / párnás (single-serve) kategória térhódítása Magyarországon

Dömötör Zita (2020) A kávé fogyasztási szokások átalakulása, a kapszulás / párnás (single-serve) kategória térhódítása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Dömötör_Zita_NZBIG1_kávéfogyasztási szokások alakulása_final.pdf] PDF
Szakdolgozat_Dömötör_Zita_NZBIG1_kávéfogyasztási szokások alakulása_final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

A döntésemet “A kávé fogyasztási szokások átalakulása, a kapszulás / párnás (single-serve) kategória térhódítása Magyarországon.” téma mellett tettem le. A választás már régóta megfogalmazódott bennem, több ok miatt. Elsősorban a kávé és kávézás szeretete szerves részét képezi az életemnek, valamint munkaadómnál a Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt.-nél szerzett tapasztalataim is megerősítettek döntésemre és a kutatási téma mélyebb kiaknázásában. Nem utolsó sorban az elmúlt években hatalmasat nőtt az egyadagos kávégépek térhódítása és ezzel együtt az ennek megfelelően kompatibilis kapszulák iránti kereslet. Azt szeretném vizsgálni, hogy a szegmensben lévő változások hogyan alakították át a fogyasztóknál elérhető egy háztartásban használt gépparkot. Mennyire emelte meg az opciók közti választás lehetőségét az egyadagos kávégépek megjelenése. Valamint, azt is vizsgálni szeretném, hogy az áltag magyar felhasználó miért váltott a jól megszokott kotyogós vagy Szarvasi gépéről egy egyadagos kávéfőzőgépre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, marketingdöntés, marketingstratégiák, termékmarketing, társadalmi trendek, vásárlói elégedettség, vásárlói magatartás, vásárlói magatartás modellek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 12:17
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet